Find mere viden om vand

Name: dvn.PNG.
Forbruger-tips og info.
Under menuen "Viden om vand" finder du miljøtips og generel info. om drikkevand og grundvand.
Name: vandguiden.PNG.
Vil du vide mere om vand ?
Her kan du søge i lovgivningen, i artikler om vand og slå op i analyse ordbogens forklaringer.
Name: geus.PNG.
Statens videnscenter
Læs mer om og gå på opdagelse i geologien, vandets kredsløb og meget andet.
Name: dks miljøportal.PNG.
Danmarks Miljøportal
En fælles offentlig portal med miljødata, arealanvendelse - om grundvand, boringer og natur.
Name: forbrugdk.PNG.
Forbrug.dk
Søg i lovgivningen. Læs om forbrugernes rettigheder og meget andet.
Name: svift net.jpg.
Svift.net
Læs om dette moderne IT-systemet, som denne hjemmeside er bygget med. Brugervenlig og fremtidssikret.